Este dr. architect, conferențiar universitar în cadrul UAUIM, Departamentul Bazele Proiectării. A absolvit Institutul de Arhitectură și Urbanism ”Ion Mincu” în 1996 și a obținut titlul de doctor în Arhitectură în 2010, cu teza: ”Limbajul Suprafeței. Intersecții între Arhitectură, Artă și Tehnologie”.
Activitatea de cercetare este orientată către relația dintre Arhitectură și Artă, cu accent pe investigarea relației dintre Arhitectură și Film. Este autor al proiectului cultural CineBucurești. 100 de ani de modernitate, co-finanțat AFCN, participând la o serie de conferințe, colocvii și dezbateri având ca temă relația dintre spațiul urban și arhitectura sălilor istorice de cinema din zona centrală a capitalei: ”Sala de cinema în oraș”, ”Sala de cinema-O perspectivă arhitecturală”, ”La film. În oraș”etc.
A desfășurat activități curatoriale și editoriale pentru expoziția cu titlul ”Lectura modernităţii bucureștene prin prezentarea apariţiei și devenirii sălilor de cinema” însoțită de publicația CineBucurești100. Este autor și coordonator al volumului colectiv ”Sala de cinema”.
A fost coordonator pentru dosare tematice ale revistei Arhitectura-U.A.R. și a contribuit, în cadrul unor proiecte editoriale, la traducerea unor texte importante pentru susținerea participării României la un discurs internațional în domeniul arhitecturii: Anti-Obiect.Disoluția și Dezintegrarea Arhitecturii (Kengo Kuma), Writing not Typing_Pledoarie pentru eseul de arhitectura (Thomas Weaver) și Super-Critic (Rem Koolhaas și Peter Eisenman).